poniedziałek, 13 lutego 2017

Błysk na oku i czerwień na ustach - Walentynki !


Czołem ! Walentynki tuż tuż, a ja jeszcze dziś prezentuję Wam iskrzący makijaż z brokatem, a także propozycje Kontigo na "miłosne" kolory ust :)
***
Makijaż poniżej powstał dość spontanicznie :) na Święto Zakochanych zawsze wybieram makijaże romantyczne i urocze, bo właśnie z tym kojarzy mi się ten dzień. Zamiast Smoky eyes, które kocham wolę postawić na kreskę i rozświetlenie. Dlatego w glowie pojawił mi się pomysł na iskrzącą kreskę ;)


Użyte kosmetyki to cień do powiek Mystik - Seduction-dust, roztarty cieniem Diamond-light.
Czarną kreskę wykonałam eyelinerem z Make up Atelier Paris.
Klej do brokatu to u mnie zawsze Kryolan.
Brokat dorwałam w Kontigo , firma Mystik kolor sunrise.
Rzęsy Ardell, a pigment w wewnętrznym kąciku to MAC.


Usta jakie proponuje Kontigo są odważne, intensywne, o różnym wykończeniu, ale zdecydowanie wpasowujące się w klimat Walentynek :)


Wszystkie szminki to marka MOOV. Kremowa czerwień to Colour Punch Desire. Kremowy róż - Vitamin boost Joy. 


Matowa czerwień - Lips matter Triumph.


Mój faworyt czyli matowy róż/malinka to Lips matter Euphoria :))))


Ponieważ jesteśmy w temacie ust chciałam podzielić się również Bożonarodzeniową zdobyczą jaką jest moja kolejna ulubiona szminka MOOV color punch Hope. Jest to idealna propozycja na codzień albo po prostu dla tych którzy wolą stonowane odcienie ust :)


Powiedzcie koniecznie w jakim kolorze Wy się widzicie i jak spędzacie ten dzień !! ;))

hugs and kisses

3 komentarze:

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...