wtorek, 28 lutego 2017

Zaczyna się ..Ślubnie !

Dobry wieczór !
Dzisiaj dwa słowa o makijażu ślubnym.
Sezon tuż tuż, a do mnie wciąż napływają zdjęcia z Waszego najważniejszego dnia w życiu :) zawsze ogladam je z wielkim wzruszeniem. Jest mi meeega miło, że mogę dołożyć swoją cegięlkę do tego aby ten dzień był dla Was jeszcze bardziej udany :)

Od dawna chyba każda z nas wie, że co wizażystka to inny styl - nie ma się co dziwić, każdy ma swój gust i swój własny autorski sposób malowania :) ja już od dawna wiem, jakie są moje klientki i co najbardziej cenią w makijażach :) bo mimo że trzeba być uniwersalnym w tym fachu - każda z nas ma coś takiego, co widzą przyszłe Panny Młode dzięki zdjęciom, a także opinii innych kobiet. I wybierają tę wizazystkę, która najbardziej odpowiada ich stylowi.
Udostępniam Wam kilka zdjęć moich Panien młodych.. i chyba od razu widać co dominuje u mnie - przewaga makijaży delikatnych i subtelnych, a mniej tych mocnych i awangardowych.
Czy to źle czy dobrze ? Chyba nie można tego tak kategoryzować :) najważniejsze jest to na czym zależy naszej bohaterce.

***
Iza.
Przepiękna kobieta, niecodzienna uroda, naturalnie ciemna karnacja :) ze względu na odleglość jaka nas dzieliła i zaufanie postanowiła nie robić próby. 
Wiem, że Iza nie lubi być przemalowana, na codzień chodzi w lekkim makijażu, zdecydowanie bardziej woli naturalność niż przerysowanie.

Malując Izę wybrałam brązy, szarości i brudny róż. Na ustach pojawiła się naturalna szminka od Bobbi Brown. Oczywiście stresowałam się, jak zwykle kiedy nie ma próby :) jednak wyszło idealnie, a Iza obdarowała mnie w podziękowaniu pięknym usmiechem :)

 
Pięknej świadkowej wykonałam makijaż w matowych i naturalnych odcieniach z kreską, która powiększyla oczy. Obie dziewczyny otrzymały oczywiscie wachlarz rzęs stworzony z kępek ;)

Ola :)
..i jej przygotowania w salonie Daily Beauty. Makijaż miał być jak najbardziej naturalny, podkreślający jedynie lekko urodę- taki najbardziej lubi zarówno Ola jak i jej obecny mąż ;))
Nie wykonywałyśmy próby makijażu, ponieważ Olę malowałam już nie raz.
 

Zastosowałam kolory, które podkreslają Oli tęczowke :) brąz, zloto, brzoskwinia.


Czesaniem zajęła się Angelika z Daily Beauty Warszawa.
  
Sylwia
..w swoim najważniejszym dniu :) 
Tym razem istotne dla nas było mocniejsze podkreślenie oczu, ale nie przerysowanie- bo tak właśnie moja Panna Młoda maluje sie na codzień :)
 
 

..świadkowa Sylwii również wpadła pod moje pędzle :)
  
Przemiła i cudowna - Ewelina.
Kobieta, która od początku wiedziała czego chce :) Najważniejsze było przykrycie niedoskonałości i mocne oko z kreską. Po przebarwieniach nie pozostało ani śladu .. dzięki czemu udało mi się wywołać totalne wzruszenie Eweliny :)))
Efekt końcowy:

Makijaż (i fryzura wykonana przez Marlenę Kuderawiec) w dniu próby.

Anię i jej wszystkich gości których malowałam zapamiętam na długo .. :))) przesympatyczna rodzina z wielkim sercem !
Z Anią postawiłyśmy na lekki i świeży makijaż z lekko różowymi dziewczęcymi ustami :)

Karolina już podczas sesji poślubnej. Oko podkreslone brązami brzoskwinią i zlotem. Klasyka zawsze w modzie ! :)

Kolejna tym razem płomiennowlosa Karolina :)
oczy zostały przydymione szarością i czernią, a cerze nadałyśmy duzo blasku. Po raz kolejny bez próby - wystarczyło zaufanie po wcześniejszych makijażach.

Iza i w końcu mocne usta !
Rewelacja, bo idealnie do niej pasują :) Oczy podkreślone, jednak dość subtelnie i świetliście, twarz zdecydowanie rozświetlona z lekkim dziewczęcym rumieńcem :)


Uwielbiam malować również Mamy Panien młodych :)
zawsze są niezwykle wzruszone i bardzo zdenerwowane w tym dniu :) czasem ciężko zapanowac nad łzami !
..co najfajniejsze- po makijażu i fryzurze zazwyczaj uspokajają się całkowicie !

Świadkowe, siostry, koleżanki - tu sprawa wyglada podobnie ;D

Te kilka "historii" chyba co nieco obrazuje to w jaki sposób podkreslam urodę. Ciekawa jestem jakie Wy lubicie makijaże i jaki jest Wasz wymarzony make-up ślubny :)

Buziaki !
Kasia

10 komentarzy:

  1. Ola przepięknie wyglądała w tym wianku, welon zupełnie by nie pasował :). Wszystkie dziewczyny w tym najważniejszym dniu wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje - wianek był idealny ! :)

      Usuń
  2. Świetne te makijaże. Lubię takie delikatne :)
    Obserwuję

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :)
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę ślubowała w MAJU przyszłego roku,ale już teraz rozglądam się za makijażowymi inspiracjami :) Najbardziej podoba mi się makijaż w odcieniach SZAROŚCI i chyba na niej będę bazowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka super, gratuluję ! :) życzę Ci wielu wspaniałych inspiracji, na pewno znajdziesz coś dla siebie. Jeżeli dobrze czujesz się w szarosciach i pasują one do Twojej urody - będzie to strzał w dziesiątkę ! :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...